Vi gör allt vi kan för att förstå vad du behöver för att lösa dina uppgifter på bästa möjliga sätt. Möta nya utmaningar, utvecklas, ta ansvar och trivas. Inte bara på jobbet, utan även med allt som måste fungera runt omkring.
En hög kvalitet i arbetet går hand i hand med nöjd och välmående personal. Vi är övertygade om att personal som trivs på jobbet presterar mycket bättre. Du som anställd är vår största tillgång, och därför gör vi allt vi kan för att ha en nära och personlig kontakt med dig som arbetar hos oss. Vårt mål är att du ska känna dig delaktig och engagerad i ditt arbete, på samma sätt som vi är delaktiga och engagerade i din arbetsroll. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.
Är du konsult hos Almia och ute på uppdrag? Kontakta din konsultchef alternativt en av våra konsultchefer på bemanningsteamet.
För generella frågor, vänligen kontakta oss på:
E-post:
[email protected]
Telefonnummer:
08-410 250 50
Välkommen att kontakta oss vid frågor som gäller fakturering, lön eller övriga administrativa frågor.
E-post:
[email protected]
Telefonnummer:
08-410 250 50
Ring, mejla eller chatta med en av våra rådgivare och fråga vad du vill. Berätta gärna om dina egna funderingar omkring jobbet, livet och framtiden.